شماره ۴۶۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
معاون بهره‌برداري آبفاي هرمزگان خبر داد
راهیابی 12 پروژه آبفاي هرمزگان به دومين جشنواره بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب كشور

معاون بهره‌برداري آبفاي هرمزگان گفت:
 12 اثر (پروژه) از شرکت آبفاي هرمزگان به دومين جشنواره و نمايشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداري در صنعت آب و فاضلاب کشور راه یافت.  به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان، مهندس عليرضا اكبري با اشاره به گستره وسیع فعالیت‌های حوزه بهره‌برداری افزود: اهداف عملیاتی این حوزه شامل کنترل کیفی آب، جلوگیری از آلوده‌سازی منابع آب و هدر رفت آن در شبکه‌های توزیع، مدیریت بهینه مصرف آب، بهبود بنیادی فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات و هوشمندسازی بهره‌برداری است. همچنين مدیریت انرژی، بهسازی و ارتقای تأسیسات و برون سپاری اصولی ازجمله فعالیت‌هايي است که با هدف توانمندسازی انجام مي‌شود.  معاون بهره‌برداري آبفاي هرمزگان گفت: در همين راستا امسال شركت آب و فاضلاب هرمزگان با ارایه
 12 اثر(پروژه) در دومين جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداري در صنعت آب و فاضلاب کشور حضوري فعال و توانمند دارد. وي افزود: اين جشنواره در 2 بخش خصوصي و دولتي و با ۱۴۰۰ اثر در قالب ۵ محور تخصصي براي دومين‌سال و با هدف پيوند ميان بخش صنعت و بخش دولتي و ظرفيت‌سازي در حوزه بهره‌برداري برپا شده است.
بازديد مهندس جانباز،    مديرعامل
 آبفاي كشور از غرفه آبفاي هرمزگان
همچنين مهندس جانباز، مديرعامل و دكتر تشيعي، معاون نظارت بر بهره‌برداري شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور از غرفه آبفاي هرمزگان در دومين جشنواره و نمايشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداري در صنعت آب و فاضلاب کشور بازديد كردند.


تعداد بازدید :  144